Junij je bil v mojih otroških letih mesec, ko smo se končno lahko najedli češenj in sladoleda. Veselo obdobje konca šole, počitniških obetov – od taborjenja, kampiranja na morju, počitnic pri stari mami. In ja, lenarjenja in brezdelja. Veliko smo se družili, sklepali nova prijateljstva. In starši so nas še večkrat “izkoristili” za predpripravo kosila. Nismo toliko hodili na razne izobraževalne tabore, pa smo se kljub temu naučili ogromno, ker smo na lastni koži preizkušali tako dobre kot tudi slabe stvari.
Ko v zdajšnjih časih v ožjem in širšem prijateljskem krogu spremljam priprave na konec šolskega leta, še posebej pri tistih, ki se vpisujejo na srednje šole in univerze, slišim predvsem naslednje besede: točke, točke, točke; priti je treba gor; ne vem, kaj bomo, če ne bom sprejet/-a; komaj čakam, da bo konec šolskega leta. To zadnje predvsem iz ust staršev.
Veliko stisk otrok po moji oceni prihaja iz zastavljenih okvirjev izobraževalnega sistema, v katerem se, spet po moji oceni, preveč točkuje, preveč predalčka in še vedno premalo išče uporabna znanja.
Pa tudi starši nis(m)o nedolžni. Koliko stisk je povzročenih zaradi (pre)visokih pričakovanj. VEČ na SIOL.NET